17.8.2010

אוגוסט 17, 2010 ב- 11:54 am | פורסם בכללי | כתיבת תגובה

לרגל החום דילגתי על דברים יותר מדי רציניים בקורא הרסס שלי (אם כי לא מחקתי) והנה, לפני הכל- סרטים: יואב בלום מצא שני סרטי אנימציה טובים מאוד, יפיפיים ומלאי פרטים שבאמת, כמו שיואב כותב, יוצרים עולם עם הגיון משל עצמו.

נכון תמיד כששמעתם שהשכר הממוצע במשק הוא 8000 התפלק לכם פפפפף… לא רצוני מהפה? יפתח גולדמן אסף כמה עובדות על השכר המצוי במשק כדי שתרגישו טוב עם עצמכם.

אורן פרבר מזהיר מפני זרמי סחף הגורמים לטביעה. אני מודה שמה שהקסים אותי בפוסט היא דווקא היכולת לתאר את הים ולמצוא סדר וחוק במים המשתוללים והפועמים. הים תמיד הקסים אותי באינסופיות שלו כך שנחמד פעם אחת למצוא אותו בתרשים (אני יודעת שיש עוד תרשימים של הים אבל הם לא ממש משיקים לחיים שלי או לחדשות כמו כאן).

מנחם רבוי מצא שבעיתון טיים אאוט בירושלים מחזיקים ממאהל המחאה של המשפחה של גלעד שליט אירוע חינמי וכיפי ללכת אליו עם הילדים לבילוי קייצי.

תומר פרסיקו נסע להודו ומפרט איך נראה הרחוב כמעט עד לרמת הטעם של הזיעה של האיש לידו. אפשר לקרוא במקום לנסוע. ולמחוק את "אני עובדת מבולגן" מתוך רשימת התכונות הרעות הנסלחות שאתם מחזיקים למקרה של התקלה בראיון עבודה. מסתבר שבלגן זה מגניב.

להגיב »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.

