8.7.2010

יולי 8, 2010 ב- 7:19 am | פורסם בכללי | כתיבת תגובה

מאגר הגז שהתגלה בזמן האחרון מותיר אותי במבוכה: מצד אחד אני בעד בעלות של המדינה על אוצרות טבע ומצד שני אני פנאטית של כיבוד הסכמים קודמים- אפילו אם מתברר בדיעבד שהם היו טיפשיים ומזדעזעת כמעט מכל סוג של הלאמת רכוש פרטי. הנה שני קולות שתומכים בהלאמת הגז: באתר עבודה שחורה מפנים לאתר התומך בהלאמה ושוקי גלילי מציג נתונים בינלאומיים על הלאמת אוצרות טבע.

שרון גפן מספרת על הטרדה סתם כך באמצע הרחוב ומזכירה שזו תופעה נפוצה יותר ממה שמדברים עליה.

המשפט המתמשך של ד"ר חנה קהת נגד מכללת אורות ישראל הגיע לסיומו בפשרה שלא מאפשרת למכללה לפגוע בעתידה של קהת ולפטר אותה רק בגלל שהיא פמיניסטית מדי לטעמן של התלמידות.

דובי קננגיסר מנתח באופן מעניין את הדינמיקה של השפעת מעגלים חיצוניים לדיון על הדיון הפעיל.

מרית בן ישראל כותבת על המפגש העצוב שלה עם "ויהי ערב". אני לא מזדהה עם העצב אבל שמחה על שספרים יפים עולים כנושא לדיון.

טל טבקמן שוב מצא סרט מגניב. והפעם: "המחבוא הסודי"- חפצים יום יומיים מקבלים תפנית עיצובית במסגרתה אפשר להחביא בתוכם דברים. אסוציאציות: לי זה הזכיר משחק מהילדות בו מוצאים מחבוא סודי ממש מעולה לכל האוצרות. אין ספק שהמעצב הזה היה אלוף בזה. לטל זה הזכיר כתם עיוור ובעקבותיו נזכרתי בעיוורון אחר בקסם החלפת הצבעים המדהים שנדמה לי שקראתי עליו כאן. מסקנה: מחבואים זה כיף. במיוחד אם מיד מגלים לך איפה להסתכל.

להגיב »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.

