7.7.2010

יולי 7, 2010 ב- 9:50 am | פורסם בכללי | 4 תגובות

פרופסור אייל נווה מתארח אצל ד"ר אריה קיזל וכותב את מה שכולם יודעים- שבחינות הבגרות הן בדיחה, ומוסיף הצעות לייעול הלמידה והערכת התלמידים כמו למשל: "הערכת הלמידה תהיה גם דרך מוצר (הצגת תיאטרון בדרמה, ציור או פסל באמנות, פתרון מתמטי לסוגיה במתמטיקה…וכד')".

אבא שלי, שי בן יוסף, מתנדב כרגע בהאיטי יחד עם משלחת של אנשי מקצוע מישראל וכותב משם על פעילויות של שיקום קהילתי וגם על ההריסות.

רועי צזנה כותב על חיות חמודות (למשל וולבי) שמעודדות וירוסים באמצעות הקוד הגנטי שלהן ותוהה מה אפשר לעשות איתן.

ערן מ"אוכל זה טעים" פעל בעקבות המלצתו של כימאי נורווגי חובב בישול שנוהג להטיל משימות שילוב מרכיבים שאמורים להתאים יחד והכין מתכון שמשלב בוטנים ומרווה. אני עדין תוהה אם להוסיף לכל העניין כמויות עצומות של שוקולד זו לא רמאות. אם תוסיפו שוקולד לכל דבר הוא יהיה טעים, לא? בכל מקרה, הניסוי והתיאוריה שמאחריו מעניינים.

על מה אתם חושבים כשאתם רואים ידיעה בעיתון שמצטטת בכירים במערכת הביטחון? כמה עבד הכתב על הכנת הידיעה הזו? מתברר שזה לא מאמץ כל כך גדול וגם שיש חשד סביר שהגורמים הם הדובר של מישהו. הוא בכיר, לא? אצל ולווט. תגובה שמצאה חן בעיני: "יש דברים שאתה מעדיף לא לדעת איך הם נעשים ורוצה רק לקבל את המוצר הסופי. עוד ברשימה: נקניקיות, לידה, בית, הסרת משקפיים בלייזר, ברית מילה, סטייק, החלפת מסתם אאורטלי" (שועלן, שם, שם).

עידו קינן על שימוש טוב באינטרנט לצרכי מיתוג. גם אם לא אוהבים את השפה ולא אוהבים פרסומות יש בזה משהו שמעיד על מצב הדור, או משהו כזה. וגם על כמה זה מגניב לתפוס משקפי שמש שמישהו זורק אליך באמצעות האף מתוך מכונית נוסעת.

4 תגובות »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. אפשר שאלה? למה הפיד שלך חלקי? כאילו, אני נורא אוהב את הלינקים, אבל אני עצלן, וללחוץ על לינק כדי לקבל לינקים זה לגמרי מעבר לרף הפעילות הגופנית המומלצת לאדם במצבי.

  2. זה הרגל שנשאר לי מהבלוג שלי. חברות שלי התלוננו שבגלל שהפיד מלא הן מתעצלות להיכנס ולהשאיר תגובות, שזה היה התנאי להסכמה שלי לפתוח בלוג מלכתחילה. אז חתכתי את הפיד. כאן אולי זה מיותר כי אני לא מצפה לתגובות. באמת אנסה לשנות.
    ואין לך מושג עד כמה אני מזדהה עם עניין הפעילות הגופנית, אם כי הפירוש שלי לפעילות גופנית הוא מסורתי יותר.

  3. נו, ועכשיו הן מגיבות?

  4. בהתחלה זה עבד טוב, בזמן האחרון באמת חלה התדרדרות וצריך לקרוא אותן לסדר.


להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.
Entries וכן תגובות feeds.

