4.7.2010

יולי 4, 2010 ב- 11:26 am | פורסם בכללי | כתיבת תגובה

שלי יחימוביץ' מפרסמת בבלוג שלה את חוק ההסדרים. המנגנון של חוק ההסדרים בונה על זה שלאף ח"כ אין כוח לקרוא אותו וללמוד על כל הנושאים השונים שכרוכים בתוכו ולכן הם יעבירו אותו כמו שהוא העיקר שהתקציב יאושר (כי התקציב וחוק ההסדרים קשורים אחד לשני). שלי יחימוביץ' עושה שימוש מדהים בבלוג כשהיא מפרסמת את החוק ומאפשרת לקוראים שאולי מבינים משהו לעזור עם חוות דעת על הסעיפים השונים. אני צופה שכמו בשנים שעברו (אם אני לא טועה היא כבר מפרסמת אותו שנה שלישית ברצף) פרסום החוק יוביל הן לתגובות מעניינות בבלוג שלה והן למאמרי ביקורת מלומדים בבלוגים שונים.

יאיר רווה משווה בין שרק לצעצוע של סיפור ועל הדרך גם בין ההיסטוריה של דרימוורקס להיסטוריה של פיקסאר ויחסיהן עם דיסני. מעניין לקרוא על מאחרי הקלעים של תעשיית הסרטים המצוירים. לא לפספס את הקומיקס בקישור שבאחת התגובות שם.

עמי בן בסט צילם אנשים רוקדים עם גלילי אלומיניום (לא, אני לא מזהה אלומיניום בתמונות, אני יודעת שזה אלומיניום כי הוא כתב שקוראים ללהקה שלהם אלומיניום). אמנם האלומיניום מלאכותי והאור מלאכותי אבל את כל שאר הנוצצים והזהבים הפיזיקה עושה יפה מאוד לבד. הצעת הגשה: כדאי להגדיל את התמונות. האחרונה הכי יפה.

ועוד תמונות: במחסן יש סידרה של תמונות בנושא מינים פולשים, זרים ומקומיים, דו קיום או להיפך. אני אוהבת את הרב תחומיות שמאפשרת להקיף את הנושא בלי להיכנס בו חזיתית.

מי שעקב אחרי ההמלצות האחרונות שם לב שיש שני דברים שמעניינים אותי בכדורגל: האנשים והמשחקיות. יוסי לוי המליץ על מאמר המתאר השלכות מצחיקות של בחירת החוקים לטורניר בכדורגל: כל אחת מהקבוצות הגיעה במהלך המשחק למצב שבו יש לה אינטרס להבקיע גול עצמי. שמואל ליברמן תרגם לכל רפי השכל וגם לשאר.

להגיב »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.

