15.8.2010

אוגוסט 15, 2010 ב- 7:59 pm | פורסם בכללי | תגובה אחת

אבנר קשתן כותב נגד אינפוגרפיקה מיותרת ומזכיר לי כמה הרבה פעמים אני הולכת שולל אחרי ציורים צבעוניים, קומיקסים ואנימציות ומשעה את השיפוט שלי.  זה מספיק קשה כש 86.9 אחוזים מהסטטיסטיקות מומצאות על המקום, לא צריך להוסיף על זה גם הצגה מבלבלת של העובדות.

תומר פרסיקו החזיר אותי לשיעור הראשון בתורת הרב קוק שלמדתי (עם נתנאל לדרברג) בפוסט על אותו נושא: ההנחה של הרב קוק שניתן לזהות בעזרת רגישות רוחנית תופעות טובות שמתרחשות. מדהים, גם אחרי 100 שנים וניו אייג'.

מטור יום שישי של גלעד סרי לוי גנבתי שני קישורים מעניינים: שלומית ליר כתבה על השתתפות נשים בקמפיינים (של השמאל, כמובן של השמאל) פוסט שמתקשר לי לשאלת ההוליסטיות בהפגנות שחשבתי עליה לא מעט לאחרונה- האם אפשר\ רצוי להפגין יחד על נושא ספציפי אחד ולא להסכים על הפרטים או על עניינים שקשורים קצת פחות לנושא המרכזי או שכל הפגנה שמכילה פשרה פוגעת יותר מדי ביכולת להביע את עצמך בשלמות. זה עלה אצלי סביב הרפורמה בתכנון, עלה בדיון על קוד לבוש בשיח ג'ראח ועולה שוב כאן. שאלה מעניינת.

הקישור השני הוא לפוסט של עדנה אברמסון שכתבה על אמנית שמציירת ספריות אחרי רעידת אדמה, על הניגוד בין הסדר לבלגן. 

עידית פארן כתבה פוסט מקסים ומעורר השראה עם רשימה של דברים שהיא עוד רוצה להספיק לעשות בחיים.

תגובה אחת »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. תודה
    זה כל כך מחמיא…ועושה לחייך…


כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.
Entries וכן תגובות feeds.